שכבה III. השתמרותה של שכבה זו דלה בשל הבנייה בשכבה II. נחשפו שורה של בסיסי עמודים מעוגלים וכן הצטברות על גבי סלע האם. הממצא הקיראמי מתוארך לתקופת הב"ק 1ב' וכולל קנקנים מעוטרים בסגנון מישח-פסים ופיטסים.

 

 
שכבה II. בשכבה זו השתמרו שרידי הבנייה במצב הטוב ביותר, והם כוללים שרידי חדרים בנויים היטב, מפולות אבן והצטברויות (איור 1). קירות החדר הצפוני נבנו על סלע האם והשתמרו לגובה מרבי של 1.1 מ'. בחלקו המזרחי של החדר התגלה מיתקן בנוי סגלגל ובתוכו מחיצה. בתוך המיתקן, על גבי הסלע, התגלו שברים של להב ברזל. בחדר הדרומי התגלתה רצפת אבן מוחלקת, שפילסה את פני הסלע. הממצא הקיראמי מתוארך לתקופת הברזל 2 וכולל קנקנים שלהם צוואר עם רכס וצוואר קצר, סירי בישול שלהם שפה משולשת וכלים מעוטרים שחור על אדום. כן התגלו חפצי אבן, ובהם שברים של אבן שחיקה מבזלת.

 

 
שכבה I. התגלו שלושה קירות שנבנו באבני בזלת מקומיות, גדולות ולא מסותתות. הקירות בצבצו על פני השטח, ונראה כי הם שייכים לקירות נוספים הנראים בכל שטח האתר. לא התגלתה אף רצפה הקשורה לקירות אלה. כיוון שלא התגלתה שכבת יישוב המאוחרת לתקופת הברזל, נראה ששכבה I מתוארכת לשלב מאוחר בתקופת הברזל.