התגלה קיר (W1; אורך 11 מ', רוחב 3 מ') שכיוונו צפון–דרום, ובקצהו הדרומי הוא פונה מזרחה ויוצר פינה. הפן המערבי שלו בנוי אבני כורכר מסותתות, והליבה בנויה דֶּבֶּש של אבני כורכר לא מעובדות בגדלים שונים ולבנים מאדמת חמרה. הפן המזרחי לא שרד. מצפון לקיר 1 התגלה גרם מדרגות (1.5 מ' רוחב, 2.5–3.0 מ' אורך) היורד ממזרח למערב ושרדו בו שמונה מדרגות. מעבר לגרם המדרגות התגלה קיר נוסף (W2; אורך 3 מ', רוחב 1.9 מ'), כיוונו צפון–דרום והוא ממשיך צפונה מעבר לגבולות החפירה.

הפנים של הקירות וגרם המדרגות בנויים אבני כורכר מסותתות על יסודות מאבן חוף. הקירות השתמרו לגובה שבעה נדבכים, ובין הנדבכים הונחה שכבה דקה של מלט מעורבבת בצדפים. אל הקצה הדרומי של קיר 1 ניגש מִגלש מתקופת המנדט הבריטי (איור 4).
הממצא הקרמי והנומיסמטי נמצא במכלולים לא נקיים והיה דל, שחוק ברובו ולא אינדיקטיבי. נמצאו שברים ספורים של רעפי מרסיי, שבר עמוד משיש, כמה שברים של קערות וקנקנים מטיפוס כלי עזה, שתי שפות של צלחות מזוגגות מיובאות מצ'נקלה שבתורכיה, שבר מקטרת וחמישה מטבעות ברונזה מודרניים, שניים מהם אינם ניתנים לזיהוי, שניים מתקופת המנדט הבריטי והחמישי – סנט של ארה"ב משנת 1964.
 

הממצאים האדריכליים שנחשפו הם ככל הנראה חלק ממכלול מבני מגורים מן התקופה העות'מאנית. מבני מגורים ממכלול זה נחשפו גם בחפירות אחרות בסביבה, ונהרסו בידי הבריטים בעת הקמת הנמל בשנת 1931.