קירות טרסה חקלאיים (אתרים 6, 7, 10, 11 ו-12). הקירות בנויים מאבני גוויל קטנות ובינוניות וכיוונם מזרח–מערב.

מחצבת אבן (אתרים 1, 2; איור 2) זוהתה בשטח שממערב לאזור הבנוי החדש במושב נס הרים. ניתן היה להבחין בחציבות מרובעות רבות שהעידו על הוצאתם של גושי אבן מרובעים מהמחצבה. לא ניתן היה לאמוד את שטח המחצבה בשל הצמחייה והאדמה שכיסו את השטח. חציבות מרובעות נוספות הובחנו באתרים 4 ו-9, אולי היו אלה מתקנים חצובים. סימני החציבה באתר 4 (0.4×1.8 מ') יצרו פינה במחשוף סלע הגיר. לא ניתן לעמוד על מהות החציבות ומטרתן ללא חפירה מסודרת.
מערת הקבורה (אתר 5; איור 3) נמצאה מצפון לאתרים 1 ו-2; הובחנו בה שני חדרים. בחדר המרכזי ובכניסה למערה (3.2 מ' רוחב) ניכרים סימנים של התמוטטות ורק קטע קטן מהכניסה המרכזית השתמר. בקיר המערבי של החדר המרכזי נחצבה נישה סגלגלה. מדרום לחדר המרכזי הייתה ערמה של גושי אבן נפולים שחסמו את הכניסה לחדר האחורי של המערה.
קטע מהתוואי המיועד של צנרת הניקוז לאורך שביל חוצה ישראל חותך את ח' אל-חובין (אתר 14) שתועדה בסקר המפה (מפת נס הרים [104], אתר 107). על פי מפת הסקר שטח האתר יותר מ-4 דונם ובו קבר שיח' (שיח' אחמד אל-חובאני; אתר 13, איור 4), מערות מגורים, מבנים, קירות טרסה ובורות מים.
כבשן הסיד (אתר 8) נמצא לצד שביל עפר (איור 5). המבנה העגול (7.8 מ' קוטר, 2 מ' עומק) נחצב בחלקו בסלע הטבעי ואילו מבנה העל שלו נבנה מאבני גוויל בינוניות והשתמר לגובה שני נדבכים.
 
למרות שטח הסקר המצומצם, דומה שהאתרים שתועדו מייצגים את אזור השוליים של אתרי יישוב גדולים.