בריבועים 1 ו-2, שבחלקו הצפוני של האתר, התגלו בעומק של 1.8-1.5 מ' מתחת לפני השטח ריכוזים מעורבים של שברי כלי חרס שחוקים מתקופת הברזל ומן התקופות ההלניסטית, הביזאנטית והאסלאמית הקדומה.

 

בריבוע 3, המרוחק כ-50 מ' ממזרח לריבועים 1, 2, נחשפה בעומק של כ-1.8 מ' מתחת לפני השטח שכבת אפר דקה ובמרכזה מוקד מעוגל בנוי מאבנים קטנות (0.3 מ' קוטר). מסביב למוקד נעשית שכבת האפר צפופה ועמוקה יותר. הממצא הקיראמי הקשור למוקד כולל שבר של קנקן ושברי כלי חרס נוספים מתקופת הב"ת 2. ראוי לציין כי בקרבת מקום נחשפו בשנת 1998 על ידי מ' פיילשטוקר קברים מתקופת הב"ת 2 (הרשאה 2834-

A).

 

בריבוע 4, המרוחק כ-15 מ' מדרום לריבועים 1, 2, נחשפו שרידי מבנה רבוע (5.0 × 5.2 מ'; איור 1), שנבנה באבני גיר רך ללא סיתות או בסיתות חלקי גס. הקירות (0.6 מ' רוחב) השתמרו לגובה מרבי של שלושה נדבכים (0.7 מ' גובה מרבי). הפן הפנימי של הקירות טויח בטיח אפור. לא התגלו פתחים, רצפות או מיתקנים ונראה שהשרידים שנחשפו הם יסודות המבנה. הקיר הדרומי של המבנה שימש לימים בשימוש משני כיסוד למבנה בטון בן זמננו. הממצא הקיראמי מועט ורובו שחוק. החרסים שאיפשרו תיארוך שייכים לתקופות הביזאנטית, האסלאמית הקדומה והממלוכית; ההקשר הסטרטיגרפי של הממצא אינו ברור ולכן אי אפשר לתארך באמצעותו את המבנה בוודאות. השימוש המשני שנעשה באחד מקירות המבנה מעיד ששרידיו בלטו על פני השטח עד לאמצע המאה הכ' לסה"נ וסביר שזמנו מאוחר יחסית. העדר ממצא בן זמננו משכבת היסוד של המבנה שוללת את תיארוכו לזמננו. נראה שתיארוכו של המבנה התקופה הממלוכית או העות'מאנית.