שטח A
נחפר ריבוע (2.5 × 6.0 מ') מדרום לקיר שנחשף בעונה הקודמת (W1062, חדשות ארכיאולוגיות 113: 116, איור 180: 9). בעומק של כ-0.6 מ' מפני השטח, מתחת להצטברויות עפר הכוללות שברי כלי חרס מהתקופה הממלוכית, נחשפה רצפת פרסקו שצבעה אדום בוהק (איור 1). הרצפה ניגשת לפן הפנימי של קיר 1062, הבנוי אבני שדה קטנות ומטויח בטיח לבן. בקצהו המזרחי של הקיר נחשף עיבוי, אולי אחת מארבע אומנות פינתיות שנשאו קמרון. שטח החפירה המצומצם לא אפשר לעמוד על הקשר האדריכלי בין הרצפה לשרידי הבנייה שממערב לה. קיר 1062 תוארך בעונה הקודמת לימי הבית השני. אולם, על סמך רצפת הפרסקו ייתכן שזמנו מאוחר יותר. המשך חפירה מתחת לרצפה זו יאפשר לתארך את הקיר.
 
בעונה הקודמת נתגלה חלל חצוב בסלע (חדשות ארכיאולוגיות 113: 116: איור 180, ממערב ל-6) שמולא עפר. בחתך שנחפר בעונה זו בתוך מילויי העפר (כ-2 מ' עומק), נתגלה שפע של כלי חרס המתוארכים לתקופה הרומית, בהם רעף הנושא טביעה של הלגיון העשירי (איור 2), וכן שברי כלי חרס מן התקופה הביזנטית. החפירה עד תחתית החלל לא הושלמה.
 
שטח C
בין שטחים A ו-B צמוד לחומת העיר העתיקה נפתח שטח חדש (C) שבו נחפר חתך (כ-4 מ' עומק, איורים 3, 4) והובחנו כמה שלבים. חומת העיר העתיקה מן התקופה העות'מאנית מושתתת במקום זה על גבי קירות קדומים יותר (W3004 ,W3003) הבנויים מאבנים מהוקצעות גס. אל קיר 3004 ניגש מדרום גוש בנוי גדול, כנראה אומנה (לוקוס 3005) הדומה בתכונותיה לגושי הבנייה שנתגלו בשטח A בעונה הקודמת. אל הקירות ניגשת מדרום רחבת גיר כתוש (לוקוס 3006; 0.4–0.7 מ' עובי) החותמת שכבה של הצטברות עפר ואבנים (לוקוס 3008). מתחת להצטברות היתה מפולת אבנים (לוקוס 3009) ובה אבני בנייה שלמות. בחתך שבוצע בתוך שכבת המפולת נתגלו שלושה שברים של אבני בנייה המצביעים על אפשרות קיומו של שער או פתח באזור זה של החומה. שברי כלי החרס המאוחרים שנמצאו במפולת מתוארכים לשלהי התקופה האסלאמית הקדומה. ייתכן שזו עדות ארכיאולוגית ראשונה להרס חומות ירושלים הפאטימית על ידי הצלבנים בעת כיבוש העיר.
 
מבנה קמרונות (איור 5)
נבדקו מחדש שרידי הבניין הגדול שממערב לשטחי החפירה. שרידיו המרשימים של הבניין צמודים לחומת העיר העתיקה, והם משמשים מסד לחלקיה המאוחרים, כנראה מן התקופה העות'מאנית. חלל המבנה, למעט חלקו העליון, מלא בהצטברויות עפר, אבנים ופסולת. בתקרת החלל שהשתמרה ברובה, קמרונות צולבים הנתמכים באומנות. קשתות הקמרונות מחודדות. הבנייה היא באבני גזית גדולות שעליהן הובחן סיתות אלכסוני המאפיין את התקופה הצלבנית. כן נתגלו כמה אבנים, הנושאות תווי סתתים, ששולבו בחומת העיר העתיקה בקטע התוחם את שטחי החפירה. נראה שאלה שרידי בניין צלבני גדול ומרשים הקשור לקו החומה.