מהתקופה העות'מאנית נמצאו חמישה שלבים. לשלב הקדום (VI) שייך קטע קיר (W5) שנחשף בפינה המזרחית של ריבוע A, בנוי משתי אבנים גדולות בנדבך אחד (0.52 מ' אורך) בציר צפון–דרום וחתום בשתי רצפות (שלב IV). בצדו המערבי של הקיר, בשכבת אדמה חומה נמצאו חרסים מן התקופה העות'מאנית ושבר קנקן אחד מהתקופה הפרסית (איור 5:3). ייתכן שיש לאחד שלב זה עם שלב V שאליו שייכת רצפת אבנים קטנות ובינוניות (לוקוס 109; 2×2 מ'; ריבוע C) ומוקד בפינה הדרומית. הרצפה, הנמוכה מרצפות הכורכר של שלב VI בריבוע A, נמצאת מתחת לקירות W3 ,W2. גם שלב זה מתוארך על פי החרסים לתקופה העות'מאנית: קערה (איור 3:3).
לשלב IV יש לשייך מבנה בריבוע C הבנוי אבנים קטנות ובינוניות (קירות 2, 3) ומכיל מפולות טיח. המבנה מתוארך על פי ממצא כלי החרס לתקופה העות'מאנית: קנקנים (איור 7:3, 9). לשלב זה יש לשייך גם שתי רצפות בריבוע A, העשויות כורכר כתוש, התחתונה חותמת תעלה חפורה.

שלב III מתוארך לתקופה העות'מאנית המאוחרת והוא מיוצג בריבוע A בבניית אבן, בטון ורצפת אריחים. בחלק הצפוני-מזרחי של ריבוע B נתגלתה פינת מבנה נוסף (1.78×0.84 מ'; W1) שקירותיו ורצפתו עשויים בטון ויסודותיו שכבת אבנים קטנות (8-7 ס"מ). בחלק הצפוני-מערבי של הריבוע נמצאה קורת יסוד מבטון מזוין. במילוי נמצאו חרסים עות'מאניים: קנקן (איור 8:3). בריבוע C התגלה מפלס אדמה אפורה המתוארך על פי ממצא בן זמננו, יחד עם שלבים I-II, למאה הכ' לסה"נ.