יסודות קירות נחפרו לשכבת חלוקים קטנים עם חרסים קטנים מהתקופות הרומית המאוחרת והביזנטית. שכבה דומה נחשפה בכל השטחים שנחפרו באתר. החרסים, ברובם שחוקים, נסחפו כנראה מאתר שכן. בשטח החפירה הנוכחית השכבה דקה יותר מבשטחים שנחפרו מדרום ונראה כי זהו הקצה הצפוני של אדמת הסחף.

 
במבנה המרווח השתמרו חצר מרוצפת באבני גוויל גדולות וכנראה חצר קטנה יותר שבה התגלה טבון (איור 2). נחשפו קטעי כמה חדרים שנפגעו בעקבות בניית מקלט. קירות החדרים בנויים מאבני גוויל ואבנים מהוקצעות ושרדו לגובה נדבך אחד מעל לרצפות; הקירות כנראה היו מסד לקירות לבנים שלא שרדו. קירות דומים התגלו בחפירות קודמות ברוב בתי השכונה. רצפות החדרים מעפר ועליהם הצטברה שכבת אדמה קשה ובה אבני גוויל קטנות, חרסים רבים, שברי כלי זכוכית, מטבעות ועצמות בעלי חיים. ממצא כלי החרס מתארך את המבנה למאה הי' לסה"נ. המבנה סגור בצפון בקיר אחיד (כ-18 מ' אורך) שמצפון לו לא נחשפו שרידי מבנים; ייתכן שזהו מבנה המגורים הצפוני ביותר בעיר טבריה בתקופה זו.

מצפון למבנה ובמקביל לו, נחשפה תעלה מקורה בלוחות אבן (15 מ' אורך, כ-0.3 מ' רוחב, כ-0.8 מ' עומק; איור 3) שנחפרה לשכבת החלוקים ולשכבת אדמה שמתחתיה; התעלה דופנה באבנים מהוקצעות, לא מטויחת והצטבר בה סחף עם שברי גוף שחוקים של חרסים אחדים מהתקופה הביזנטית, דומה לשכבת החלוקים. אי אפשר לתארך את התעלה המקורה, אך בחתכים נראה כי הדיפון והקירוי נעשו בתעלה שנחפרה בקרקע וכוסתה באדמה בתקופה האסלאמית הקדומה.

המתקן בן שלושה או ארבעה תאים, בנויים מאבנים רבועות מלוכדות בטיח הידראולי (0.58 מ' רוחב כל תא, כ-1 מ' עומק החפירה; איור 4); המתקן נחפר בחלקו, כיוון שרובו מחוץ לתחומי החפירה. בתחתית התאים אדמה מהודקת ובה חרסים מהתקופה האומיית, המאה הח' לסה"נ ועליה מפולת אבנים ואדמה לא מהודקת עם חרסים מהתקופה העבאסית. מילוי המתקן מעיד כי השימוש בו הופסק בתקופה העבאסית. בין אבני המפולת היו כמה קורות אבן ארוכות, ששימשו אולי לקירוי המתקן. מתקנים דומים התגלו בבית שאן ושימשו כנראה לעיבוד פשתן או עורות (ו' אטרש, מידע בע"פ).
 

בחפירה הושלמה חפירת גן העיר בשטח המיועד לחניון. המבנה שנחשף השתרע על שטח ניכר. הממצא בו מייצג כלים בשימוש יומיומי. לא נמצאו כלי יוקרה או חפצים בעלי ערך. תמונה זו משתלבת עם הממצא בחפירות קודמות בגן העיר ומחזקת את ההשערה כי הייתה זו שכונת עוני.