נחפר ריבוע אחד (6×4 מ'; איור 1), סמוך לשרידים האדריכליים שנראים בתעלת הניקוז, במדרון המערבי של הגבעה. כעשרה סנטימטרים מתחת לפני השטח נחשף קיר טרסה קטן, בנוי אבני שדה בינוניות. הקיר מאוחר לממצא מן התקופה הביזנטית (להלן), אך לא היה אפשר לתארכו במדויק. הוא הוסר ואינו מופיע בתוכנית.

מתחת לשכבת פני השטח נחשף ראש קיר (W108; כ-0.6 מ' רוחב, יותר מ-4 מ' אורך; איור 2) החוצה את כל רוחב הריבוע. לא זוהו רצפות הקשורות אליו. מדרום לקיר וצמוד אליו נחפר בור בדיקה (L123; עומק 1.34 מ'; ר' איור 1 חתך 1–1), ונחשפו בו ארבעה נדבכים, בנויים מאבנים גדולות ומסותתות היטב ומושתתים על הסלע (איור 3). בתוך בור הבדיקה, סמוך לתחתית הקיר התגלה חלק ממפולת אבנים (L110), אך לא נחשף קטע מספיק גדול כדי לעמוד על טיבה.
מדרום לקיר נחשפו שלושה קברים (T121 ,T112 ,T111; ר' איור 1, איור 4) בנויים מאבנים בינוניות וגדולות וסגורים בלוחות אבן, גובהם זהה כמעט לגובה ראש קיר 108 והם לא נחפרו.
 
בבור הבדיקה נמצאה כמות גדולה של כלי חרס מהתקופה הביזנטית (המאות הו'–הז' לסה"נ), בהם קערות ממשפחת LRRW (איור 1:5–5) וקנקנים (איור 6:5–8). קנקן נוסף (איור 9:5) מתוארך למאה הח' ומרמז על קיומו של היישוב באתר גם לאחר התקופה הביזנטית. נוסף על כך נמצאו מעט חרסים מתקופת הברונזה הקדומה שהגיעו ככל הנראה בסחף ממקום אחר באתר.
בבור הבדיקה נמצאו גם כמה שברים של כלים ופריטים מזכוכית, בהם שבריר מגוש זכוכית ירוקה אטומה המעיד ככל הנראה על הכנת אבני פסיפס. כמו כן נמצא שיבוץ זכוכית קטן המאפיין מכלולי קבורה משלהי התקופה הרומית ומהתקופה הביזנטית, וכן שני שברי כלים, האחד מתוארך לתקופה הרומית המאוחרת והשני לתקופה הביזנטית המאוחרת.
מצפון לקיר 108 (L104) נמצא מטבע סלווקי שהוטבע בצור במאה הב' לפסה"נ (ר"ע 106528). המטבע קדום יחסית ליתר הממצאים, והגיע כנראה מחלק אחר באתר.
 
קיר 108 בנוי היטב, ויש להניח שהוא קיר של מבנה, אף שלא הובחנו רצפות הקשורות אליו. ממצא כלי החרס והזכוכית הצמודים אליו מתארכים אותו למאות הו'–הז' לסה"נ. שברי כלי החרס מתקופת הברונזה הקדומה והמטבע ההלניסטי, הגיעו ככל הנראה בסחף מאזור אחר באתר.