האתר משתרע במדרון גבעה קטנה, במרחק כ-500 מ' מדרום-מזרח לח'ירבת מג'דוליה וכ-1.7 ק"מ מצפון-מזרח למושב נטור, וגדלים בו שני עצי אלון עתיקים (איור 2). הוא תועד כנראה לראשונה על ידי גוטליב שומאכר בשם שג'ראת אל-אמרי ובו עץ וקבר מוסלמי (Schumacher 1888:240). בסקר הגולן הוא מתואר כמבנה במרכז בית קברות בן זמננו (הרטל ובן אפרים 2012: אתר 139). המבנה המרכזי תחת עצי האלון זוהה בסקר כקבר שיח' שאינו מקורה, ובסביבתו תועדו שרידי מבנים מלבניים, וכן נלקטו חרסים מהתקופה הביזנטית.

בחפירה הנוכחית נפתחו שלושה בורות בדיקה קטנים במבנה המרכזי: בקיר הדרומי ליד הפתח, בפינה הצפונית-מערבית ומחוץ לקיר הצפוני של המבנה.
 
המבנה המרכזי רבוע והוא בן חדר אחד (כ-6 × 6 מ'; איור 3). קירותיו נבנו בבנייה יבשה משני פנים של אבני בזלת מהוקצעות גס (0.25 × 0.25× 0.30  – 0.3 ×0.3 × 0.6  מ'), שהונחו בעיקר כראשים ופתינים או כפתינים בלבד. הקירות (0.8–1.0 מ' רוחב) השתמרו לגובה של שניים עד ארבעה נדבכים מעל פני הקרקע, אך במהלך החפירה הם נחשפו במקומות אחדים עד לגובה של חמישה נדבכים. הפתח (0.8 מ' רוחב) נקבע במרכז הקיר הדרומי ונחסם בקבר מאוחר (W110; איור 4). קברים דומים נוספים, שנבנו משתי דפנות מקבילות ומעליהן לוחות כיסוי, הובחנו מול הפינה הדרומית-מזרחית והקיר הצפוני של המבנה; נראה כי נעשה בהם שימוש בפריטי בנייה עתיקים בשימוש משני. במהלך החפירה התגלה בקיר 110 שבר גדול של קערה מזוגגת ירוקה, המתוארכת לשלהי התקופה הממלוכית או לראשית התקופה העות'מאנית.

בבור הבדיקה שנפתח ליד הפתח (איורים 3, 4) נחשפו בפתח לפחות שתי רצפות אבן זו מעל זו (F109 ו-F116), ובתוך המבנה, מתחת למפלס הרצפה העליונה (F109) ומעל רצפה F116, נחשפו כנראה שרידים של רצפת טיח. פני השטח, כמו גם מילוי האדמה שבין הרצפות, העלו בעיקר חרסים מהתקופה העות'מאנית ושברי מקטרות חרס. שורשי עצים הפריעו לחפירה ומנעו את המשכה.

בבור הבדיקה שבפינה הצפונית-מערבית (כ-1.0 × 2.5 מ') התגלו שכבת אדמה חומה קשה (רצפה?) ומילויי אדמה מופרעים שהגיעו עד לסלע. כן התגלתה שכבה של אבני גוויל קטנות (118L; איור 5), כנראה יסוד הקירות. הלוקוסים בבור בדיקה זה הכילו חומר מעורב, הכולל כלי חרס מהתקופה העות'מאנית, זכוכית בת ימינו, כלי מתכת, פלסטיק ושני מטבעות גרוש סורי מאוחרים לשנת 1945. נמצאו גם כמה חרסים המתוארכים לתקופות הרומית או הביזנטית, וכן שבר של נר המתוארך לתקופה הביזנטית או לימי הביניים.

מחוץ לקיר הצפוני של המבנה התגלה עמוד לא גמור הכולל בסיס (1.1 מ' אורך). לאחר שהעמוד פונה נפתח במקום בור בדיקה (2.0 × 2.2 מ'). מתחילה נראה היה שיש במקום רצפת אבן (F106; איור 6), אך בחפירה נחשפו שני קברים נוספים, הדומים לקברים הסמוכים לקיר הדרומי של המבנה.

 
המבנה הופרע מאוד מפעילות בבית קברות בדואי, ששימש כנראה למן המאה הי"ט עד 1967, ועל כן תיארוכו בעייתי. שברי כלי החרס מהתקופות הרומית והביזנטית שנמצאו במפלס היסוד המופרע של המבנה עשויים ללמד כי הוא הוקם בעת העתיקה. הקברים שהתגלו אל מול הקירות — הנבדלים מהקברים הבדואים הפשוטים — נבנו כנראה בסוף התקופה הממלוכית או בתחילת התקופה העות'מאנית; נראה כי הם מאוחרים למבנה, אם כי לא ניתן לשלול שהם בני זמנו.