חדר 1, הדרומי (L7010 בעונה הקודמת) הוא חדר שצורתו טרפז ישר זווית (5.5 × 5.0 מ') שרצפתו עשויה שכבות אחדות של טין צהבהב עדין.

חדר 2 – צורתו לא רגולרית. חלקו המערבי נחפר על ידי הירשפלד ונחשפו בו שלושה תנורים מן התקופה הביזנטית. בעונה הקודמת נחשף חלקו המזרחי (L7011). כעת נוקו שרידיהם של ראשי התנורים, האמצעי והדרומי (הצפוני נחשף בידי הירשפלד), ומעליהם נחשפו שרידי תנור מן התקופה הממלוכית. מספרן הרב של שכבות אפר התנורים מעיד שהמקום שימש לתעשייה ולא למגורים, אף שלא נתגלו שרידים המעידים על אופי התעשייה.
חדר 3 (L7013) נחשף בחלקו בעונה הקודמת. בעונה זו התברר כי זהו חדר מלבני צר (6.5 × 2.3 מ'), ובו פתח לדרום המוביל אל חדר 2. נחשפה רצפת טין עדין ששולבו בה חרסים ביזנטיים, בעיקר שברי פיתוס. 
חדר 4 מרובע (L8015; כ-5.5 × 4.5 מ'), ובו רצפה העשויה שתי שכבות. השכבה העליונה היא טין דק בצבע בז' (כ-0.2 מ' עובי) והשכבה התחתונה היא תשתית רצפה העשויה חלוקי אבן. על השכבה העליונה נראו עקבות שתי וערב של הטרקטור וכן נמצאו פזורים מטבעות אחדים וחרסים ביזנטיים, בהם נר פמוט תמים. מתחת לתשתית החלוקים נמצא מטמון של כמאה מטבעות ברונזה קטנים שהיו נתונים בשק בד שרק פיסות מזעריות ממנו השתמרו (איור 3).
חדר 5 (L8014) נבנה על חדר מן התקופה הביזנטית ונחשף בחלקו. קירותיו שרדו לגובה נדבך אחד. במרכז החדר נחשפה אבן גזית, מתצורת סמרה ועליה חקוקות גומות רבות שהופכות את האבן ללוח משחק, מנקלה. החדר נפתח למערב, אל חדר ב'בית התמר' שחפר הירשפלד (L3365; ר' Hirschfeld 2007: 55). את פתחו חוסם המבנה המאוחר, הממלוכי, חדר 6.
מחדר 6 (L8021) שנבנה בתקופה הממלוכית נותרו שרידים מעטים – נדבך אחד של הקיר הדרומי (W803) ורצפת טין ירקרקה שנפגעו בחריש. שרידים דלים של קיר מערבי נמצאו מעל קיר ביזנטי (W802), ושרידים דלים יותר נמצאים במזרח ובצפון, כל אלו יתבררו בעונה הבאה.
 
השטח שנחפר בעונה זו דומה באופיו לשטח שנחפר בעונה הקודמת. נחשפו שרידים דלים מן התקופה הביזנטית, קירות שהשתמרו לגובה נדבך אחד או שניים ורצפות הקרובות אל פני השטח. לראשונה נחשפו שרידים של מבנה מן התקופה הממלוכית. בעונה זו נתגלו מעט ממצאים, למעט מטמון המטבעות שנמצא מתחת לרצפת חדר 4 המעורר שאלות לגבי נסיבות ההטמנה.
בעונה הבאה תימשך צפונה חשיפת ראשי הקירות המקשרים את חלקי הכפר שחשף הירשפלד.