בריבוע 1 (2.5×5.0 מ'; איור 2) נחשפו שרידי קיר גזית (W6), הנמשך בציר מזרח–מערב, אשר השתמר לגובה שלושה נדבכים. אל הנדבך התחתון של הקיר ניגשת רצפה (לוקוס 516) העשויה אבני גוויל שפניהן שטוחות. ממצא כלי החרס כלל שבר בסיס של מורטריום עם דופן עבה מחומר בצבע ירקרק עם גריסים שחורים ולבנים מהתקופה הפרסית (איור 1:5), ושבר של קנקן או צינור עשוי חומר לבן, שזמנו התקופה האסלאמית הקדומה (איור 2:5).

 
בריבוע 2 (איור 3) נחשף חלק מחדר מלבני, ככל הנראה של מבנה מגורים. שלושת קירות החדר (W3–W1) בנויים אבני גיר מסותתות בחלקן, מושתתות על סלע האם והשתמרו לגובה נדבך אחד, למעט קיר 3 שהשתמר לגובה שני נדבכים. על הסלע בתוך החדר נחשפו שרידי טיח, ככל הנראה של רצפה (לוקוס 525). סמוך לפינה הדרומית-מערבית של החדר נמצאה אבן מזוזה, המעידה כנראה על פתח. ממערב לקיר 1 נחשף בור מים. מעל הפתח החצוב של הבור נמצאו חוליות הבור העשויות אבני גיר, שהונחו בארבעה נדבכים. הנדבך העליון של חוליות הבור נמצא משולב בקיר 1. מדרום לבור נחשפו שרידי רצפת טיח (לוקוס 514) אשר ניגשה אל חוליות הבור ואל הפן המערבי של קיר 1.
 
ממצא כלי החרס כולל קערות ממשפחות מיובאות נפוצות ומוכרות מן התקופה הביזנטית: קערות מטיפוס LRC (איור 3:5, 4), ומטיפוס CRS (איור 5:5, 6). עוד נמצאו קנקנים (איור 7:5, 8) וכן קנקן מטיפוס עזה מהתקופה הביזנטית או האסלאמית הקדומה (איור 9:5). לתקופה האסלאמית הקדומה מתוארכים פך או קנקן קטן מחומר לבן מטיפוס Buff Ware (איור 10:5) וצפחת מחרס לבן (איור 11:5). דומה כי לתקופה זו יש לתארך גם שבר גוף של קערית מזוגגת בצבע ירוק מבפנים ומעוטרת בטביעה בדפוס אבן מבחוץ (איור 12:5).
 
בריבוע 3 (2.5×5.0 מ'; איור 4) נחשפו שני קירות מקבילים (W5 ,W4) בציר מזרח–מערב, המרוחקים כ-0.6 מ' זה מזה ושייכים כנראה למבנה מגורים שהמשכו משתרע מחוץ לשטח שנחפר. דומה כי קיר 5, שאבני הבנייה בו שונות וגדולות מאלו של קיר 4, מאוחר יותר; הקיר נפגע בתקופה המודרנית בחלקו הדרומי-מערבי של הריבוע.
 
ממצא כלי החרס מן הריבוע כולל מכסה של סיר בישול (איור 1:6), שבר קערה מחופה אדום מטיפוס CRS (איור 2:6), שפה של סיר בישול (איור 3:6) וקנקן (איור 4:6) מהתקופה הביזנטית. כן נמצאו שלושה קנקנים מהתקופה האסלאמית הקדומה (איור 5:6–7), וקערה מזוגגת בחלקה הפנימי עם זיגוג בקווים שחורים ובצבע צהוב וירוק מן התקופה הצלבנית (איור 8:6).