שטח A
בכל הריבועים נתגלה קיר בכיוון צפון–דרום, שאולי סימן דרך שדה, או היה חלק מגדרה. הוא נבנה מאבני בנייה מהוקצעות בשימוש משני ומאבני שדה; שכבה דקה של אבנים קטנות היתה מונחת מצדו המזרחי. נמצאו כמה שברי גוף המצביעים אולי על שימוש בימי הביניים. לאחר הסרת הקיר והמילויים סביבו נחשפו אבני בנייה גדולות, הן באתרן הן במפולות. בכל האתר הובחנה שכבת מפולת מסיבית חותמת את המצבורים בריבועים.
 

נתגלה רצף של חדרים/מבנים לא מופרעים המחולקים על ידי חצרות ומעברים. אבנים מהוקצעות שנמצאו במפולת מצביעות על תקרות מקומרות. בחדרים ובחצרות נמצאו שתי רצפות עשויות גיר כתוש, המופרדות בשכבת מילוי (0.35-0.20 מ' עובי ממוצע) ומציינות שני שלבים. קירות המבנים שימשו בשני השלבים בשינויים מעטים. בין המבנים שזוהו כבתי מגורים הובחנו על פי היפוקאוסטים ושברי צינורות אופייניים שני בתי מרחץ, ואולי גם שלישי, מעוטרים בפרסקאות צבעוניים.

 

שטח B
כביש עות'מאני שהובחן על פי שכבת אדמה וגיר מהודקת בצפיפות חתם את המצבורים בשטח זה. מתחת לשכבה זו נמצא רובד אדמה אדומה-כתומה בהירה שנמשך עד לראשי הקירות. הובחנו מיתקנים חקלאיים מאוחרים (ערמות סיקול וגדרה) שהעלו קרמיקה המתוארכת לכל המוקדם לתקופה העבאסית.

 

בדומה לשטח A נבנו הקירות הן באבני בנייה מסותתות היטב הן באבני שדה. הם השתמרו טוב יותר בקצה הדרומי של החפירה, שם ניצבו כמה קירות לגובה 1.6-1.2 מ'. הרצפות עשויות בדרך כלל משכבת גיר או אדמה מהודקת. על מפלס הרצפה נמצאו בחדר אחד מצבור של כלי זכוכית, הכולל בקבוקים וקערות ובחדר שני רובד של קרמיקה וממצאי מתכת, זכוכית ואבן.

 

מטבעות נמצאו על הרצפות או במילוי שמעליהן ומתחתן. מטבעות אחדים נמצאו על הסלע הטבעי. המכלול מייצג התיישבות בין שתי המרידות (70–132 לסה"נ לערך). המטבע הקדום ביותר היה של הנציב פסטוס (59 לסה"נ) והיתר מטבעות רומיים פרובינציאליים, עם טביעות רכב ובלעדיהן, בעיקר מראשית המאה הב' לסה"נ. לא נמצאו מטבעות המיוחסים לשנות המרד של בר כוכבא. העדות הנומיסמטית מאפשרת לקבוע משך יישובי מהמחצית השנייה של המאה הא' לסה"נ עד לרבע הראשון של המאה הב' לסה"נ.

 

מכלול כלי החרס נראה אחיד למדיי והובחנה רק התפתחות מעטה בצורות הכלים בין שלב היישוב הראשון לשני. כלי החרס היו ברובם מקומיים עם מרקם גס. עם זאת, נמצאה קרמיקה עדינה הכוללת קערות בגודל בינוני עם ברק דמוי שיש שהושג באמצעות ספוגית וכלי טרה סיגילטה מקוריים כמו גם טיפוסים מקומיים שלהם. כמו כן נמצאו מעט אמפורות מיובאות. המכלול הקרמי מצביע על טווח כרונולוגי מסוף המאה הא' לסה"נ עד לרבע הראשון של המאה הב' לסה"נ. התפתחות הטיפוסים וכן נרות דיסק ונרות עשויים בתבנית, מאפשרים תיארוך מדויק יותר: לקראת סופו של טווח זה.

 

כלי הזכוכית בשטח B כללו בקבוקים וקערות עם שתי רצועות מודבקות לקצה השפה, מעוטרות בחריצים אנכיים. הכלים מתוארכים לראשית המאה הב' לסה"נ.

 

כלי אבן. כמעט בכל ריבוע בחפירה נמצא מגוון רחב של כלי גיר קטנים וגדולים שנעשו הן במחרטה הן בגילוף יד. בתוך המכלול זוהתה קבוצה יחידאית של קערות ואגנים שאינם מוכרים מאתרים שההתיישבות בהם הסתיימה במרד הראשון. כלים דומים נמצאו בווילה הרומית ביריחו, בשכבה הבתר-הרודיאנית, המתוארכת לתקופה שבין המרידות.

 

קסתות דיו. קבוצה יחידה במינה של חמש קסתות דיו מחרס עשויות בתבנית נמצאו מקובצות על אחת הרצפות בשטח B. העיטורים שעל פני השטח העליונים דומים לאלה שעל הנרות העשויים בתבנית. ממצאים אחרים מחדר זה כללו קדרת בישול, קופסת מתכת, אביזרי ברזל, כלי ברונזה, בקבוקי זכוכית, משקולות נול מאבן ופלכים.