קבורה 5 נמצאה בריבוע 1, הישר ממזרח למקום שבו הריבוע נחתך על ידי הדרך. הקבורה לא היתה שלמה וככל הנראה היתה במיקום משני, בדומה לקבורה 1 מעונת 2003. השתמרות העצמות דלה ביותר: העצמות הקטנות  של הידיים והרגליים חסרות, והגולגולת הונחה על העצמות הארוכות, הלסת התחתונה ביניהן. שני כלים שלמים שרופאו משבריהם היו קשורים לקבורה: קערה גדולה ופתוחה בעלת שפה מחורצת שהיתה שבורה לכמה חלקים גדולים שהיו מעורבים עם שברים של קנקן גדול. שני הכלים נמצאו ממזרח למקום שבו נערמו העצמות.

 

קבורה 6 נמצאה במרכז ריבוע 1. השתמרותה דלה ובדיקתה התאפשרה רק כאשר העצמות היו באדמה; שרידי הגולגולת התפוררו כשהופרדו מן האדמה סביבם. למרות מצב ההשתמרות הדל, ניתן היה לזהות כמעט את כל השלד. הפרט הוא ככל הנראה נקבה בוגרת ששכבה בתנוחה מכווצת, ראשה כלפי מזרח ופניה מופנות לצפון. שני כלים השתייכו לקבורה: חלקי קנקן שלם שהונח לרגלי הנקברת, וקערה פתוחה גדולה שהונחה בקדמת החזה, במקום שבו הזרועות היו מקופלות. שרידי פאונה נמצאו בתוך הקערה.

 

קבורה 7 נמצאה בחלק המזרחי של ריבוע 1, קרוב לקבורה 5 ומדרום לה. החלק העיקרי של קבורה זו נהרס  על ידי הדרך שחצתה את האתר, על כך מעידה השתמרות חלקית בלבד של השלד. החלקים שנחשפו בחתך שנוצר מסחף מתמשך היו יבשים ומפוררים לחלוטין. לא אותרו שרידים של גולגולת, אלא רק עצמות ארוכות ספורות, כמה שרידים מן האגן, עצם הזנב ועצמות אחרות. לא נמצאה קרמיקה השייכת לפרט זה, כנראה בגלל ההרס שנגרם על ידי חתך הדרך או סחף. נמצא ראש רומח מברונזה, אף שהנזק שנגרם לשלד לא מאפשר להגדיר את היחס המקורי בין כלי הנשק והנקבר. למרות העדות המקוטעת, אפשר שהפרט היה זכר בוגר.

 

בהמשך לחפירת קבורות 5–7, נמצא קיר אבן בעקבות הסרת מילוי סטרילי בריבוע 3. הקיר (כ-1 מ' אורך, 0.4 מ' רוחב), שכיוונו הכללי דרום-מזרח–צפון-מערב, נבנה מאבני שדה בלתי מהוקצעות ונטה קלות מדרום לצפון.

 

קבורה 8 שנמצאה מצפון לקיר האבן בריבוע 3 נמצאה במצב ההשתמרות הטוב ביותר בעונה זו. הפרט הונח בכיוון מזרח–מערב על צדו השמאלי של הגוף, הראש כלפי מזרח והפנים מופנים דרומה. כמעט כל השלד השתמר מלבד רוב הזרוע השמאלית וחלק מרגל שמאל. ניתוח ראשוני מצביע על כך שהפרט היה זכר בוגר. הגוף הונח בתוך חומר רך מעט יותר מן החומר סביב, אך לא אותרו סימנים ברורים של מתאר בור המסמנים את הקבר. שני כלים שייכים לקבורה: קנקן חסר ידיות בגודל בינוני הוצב ליד החלק התחתון של רגלי הפרט וקערה פתוחה שהכילה שרידי פאונה נמצאה ליד הזרוע. 

לאחר הסרת ארבע הקבורות, נפתחה הרחבה נוספת בריבוע 2 בניסיון לאתר קבורות נוספות. אף שלא נמצאו קבורות נוספות, נמצאו שלושה כלי חרס: קערה מזווה קטנה שנמצאה בחומר סחוף קרוב למדרון הגבעה, ליד חתך הדרך ושני כלים מעט מערבה מן הקערה, קרוב למדי לשטח הסחוף: קנקן קטן, מחופה אדום בעל ידית אחת, נמצא מונח על צדו בתוך קערה פתוחה גדולה. הקנקן לא השתמר היטב והמשיך להתפורר בעת שנחפר והוצא מן האדמה. לא נמצאו שרידי אדם שיוחסו לכלים אלה. על פי ההשתמרות הדלה של העצמות באתר כולו נראה כי ממצאי העצמות השייכים לקבורה התפוררו לחלוטין לפני החפירה, או אולי אבדו כתוצאה מן הסחף במדרון.