שכבה 3 (כ-20 מ"ר). נחשפה רצפה של אדמת חרסית (L107; עובי 0.1 מ'), המונחת על חול סטרילי. הרצפה נתחמת בדרום-מזרח במפלס של אבני כורכר (W4), ששימש כנראה יסוד של קיר לבני בוץ.

 
שכבה 2. בגובה של כ-0.25 מ' מעל הרצפה של שכבה 3 נמצאו שלושה קירות (W3–W1; עובי 0.6 מ', גובה השתמרות מרבי 0.25 מ'), שנבנו מלבני בוץ ואבני כורכר. קירות 2 ו-3 יוצרים פינה מעוגלת של מבנה, וקיר 1 מחלק את פנים המבנה לשני מרחבים. בתוך המבנה התגלו רצפות (L106 ,L105), העשויות מאדמת חרסית מהודקת. מדרום-מזרח למבנה נמצאה רצפה נוספת (L110) עשויה מחרסית. כל הרצפות ניגשות אל בסיסי הקירות. בשל הקף החפירה המצומצם אי אפשר היה להגדיר מכלולים שלמים, אולם נראה כי המבנה ממשיך צפונה, אל מחוץ לשטח החפירה.
 
בשכבות 3 ו-2 נמצאו מעט חרסים. בשרידי המבנה בשכבה 2 זוהו ארבעה שברי כלי חרס מתקופת הברונזה הקדומה 1, ובהם שפה גלית משתפלת החוצה של קערה גסה (איור 1:3), שתי שפות בהונות של פערורים (איור 2:3, 3) ובסיס שטוח של קנקן או פערור (איור 4:3). כן נמצאו בשתי השכבות שני כלי צור ועצמות בעלי חיים (להלן).
 
שכבה 1. מעל לשכבות מתקופת הברונזה הקדומה נמצא כיסוי חול (כ-1 מ' עובי), שהכיל מעט חרסים שחוקים מהתקופות הרומית והביזנטית ופסולת בת ימינו. צמוד לחתך המזרחי של החפירה התגלה חלק מבור מלא בחול (L111; איור 4), שחדר לשכבות מתקופת הברונזה הקדומה, אולי שריד לפעילות בתקופות הרומית והביזנטית. הממצא בשכבה זו נמצא שחוק וללא הקשר, ולכן לא נאסף.
 
ממצא כלי הצור
יעקב ורדי
 
נמצאו שני פריטי צור. הפריט האחד הוא גרעין להבונים מצור קלצדוני שאיכותו גבוהה (איור 5:3). צבע חומר הגלם אפור חלבי והוא חלק למגע. מרקם חומר הגלם מעיד על חימום מכוון לפני הסיתות. צורת הגרעין פירמידלית פחוסה. משטח הנקישה קורטיקלי. הפריט השני הוא מקדח שהותקן על גבי להב מגל כנעני (איור 6:3) מחומר גלם שצבעו חום בהיר וגודל הגרגר שלו בינוני. על הפן הוונטרלי, סמוך לאחת מצלעות הכלי, ברק שימוש ברור. הצלע השנייה שובררה בגסות עד ליצירת צלע זקופה. הכלי הוסב לשמש מקדח בעיצוב של חוד מוארך בשברור זקוף על אחד מקצותיו. על פי הפריטים אפשר לתארך את האתר לראשית תקופת הברונזה הקדומה 1א' ואולי אף לשלהי התקופה הכלקוליתית.
 
הממצא הארכיאוזואולוגי
נוהא אגא
 
מכלול שרידי בעלי החיים קטן והשתמרותו גרועה למדי בשל תנאי ההרבדה ובגלל איסוף ידני של החומר ללא ניפוי של הסדימנט. המכלול הוא של צאן: שתי חוליות (גב ובטן), שן מלסת עליונה  ושבר קרן של עז. המכלול קטן מכדי לתרום תרומה ממשית לחקר התקופה המיוצגת באתר.