שרידי הספינה כללו: חבק עופרת של עוגן עץ עם שתי זרועות (0.82 מ' אורך, כ-20 ק"ג), מסמרי ברונזה עם חתך מרובע ששימשו בגוף הספינה (איור 1:1), פחי עופרת עם חורי מסמרים ששימשו לציפוי קוער הספינה וכמה קטעי צינורות עופרת (כ-4 ס"מ קוטר; 1.5-1.0 מ') ותיבת עופרת (0.5 × 0.5 × 0.8 מ') ששימשו לשאיבת מי השיפוליים של הספינה (איור 2). ממערכת החיבל (מפרשים ותרנים) של הספינה שרדו שש גלגילות ברונזה (6 ס"מ קוטר; איור 3). נראה כי הן היו נתונות בתוך מערכת הגברת כוח העשויה משתי מגולות עץ שלא שרדו ושבכל אחת מהן היו שלוש גלגילות. מערכת מסוג זה משמשת להרמת החיבל ולמתיחתו בספינות ומגבירה את הכוח המופעל פי שש.
שרידי המטען כללו שלושה פסלוני ברונזה: דמות נשית מעורטלת (אפרודיטה?; איור 4), גבר עירום מזוקן (סטיר או פריאפוס?) ופסלון זואומורפי קטן. הדמות הנשית מרימה את רגלה השמאלית בכפיפה אל מעל הברך הימנית ומושיטה את ידה הימנית לכיוון עקב רגל שמאל. ידה השמאלית מונפת למעלה וכף היד, שחלק ממנה חסר, נשענת על חפץ כלשהו שלא שרד, ייתכן חנית או משוט, ראשה פונה קלות ימינה ומוטה מעט, שערה אסוף לאחור, חלקו מונח על כתפה השמאלית. הפסלון (20 ס"מ גובה) עשוי מקשה אחת של יציקת ברונזה, למעט שתי העיניים המשובצות בפיסות כסף. מממצאים דומים נראה כי ניתן לייחס את הפסלון לדמות 'אפרודיטה חולצת הסנדל'. פסלון ברונזה דומה של אפרודיטה התגלה בים קיסריה (ראה חדשות ארכיאולוגיות צב). פסלון הגבר עשוי בדמות גבר עירום החובש מגבעת גבוהה (איור 5). הדמות נשענת על רגלה הימנית ומושיטה את רגלה השמאלית מעט קדימה, ידה הימנית מורמת כלפי מעלה, המרפק השמאלי מורם מעט והיד כפופה וצמודה לחזה (תנועת ריקוד?). איבר המין גדול ומודגש בגרוטסקיות, הראש המזוקן מוטה מעט ימינה וקדימה, תווי הפנים נשחקו. הפסלון (10 ס"מ גובה) עשוי מקשה אחת ביציקה. הפסלון הזואומורפי (1.9 ס"מ גובה) מעוצב בדמות יונק בתנוחת ישיבה (קוף?), המכסה את פיו בשתי כפותיו הקדמיות (איור 6).

 

נמצא מסמר ברונזה גדול במיוחד (76 ס"מ אורך) שחתכו עגול; המוט הישר והיעדר סימני הכאה על הראש מעידים כי לא היה בשימוש וכנראה היה חלק ממטען הספינה ולא מהספינה עצמה. עוד נמצאו פעמון ברונזה עם נקב תלייה בחלקו העליון (12 ס"מ אורך), משקולת ברונזה בדמות צדף ליביה (איור 1: 2), שני חלקי  ברונזה דקורטיביים חלולים עם צוואר ארוך וגוף מעובה דמוי בקבוקון פתוח בחלקו התחתון (איור 1: 3), מכסה ברונזה  של כלי ועליו תבליט שתי פרוטומות (דמויות אדם, איור 1: 4) וראש אלה מעופרת. כן התגלו מגוון חפצים ששימשו לדיג, בהם קרסים ומחטים לתיקון רשתות דייג עשויים ברונזה ומשקולות עופרת לרשתות דייג, אחת מעוטרת בתבליט של עוגן.