בשטח A הצפוני נחפרה מערה שפתחה נראה על פני השטח קודם לחפירה, ונחשפו ספלולים וגת.

המערה טבעית והיא הורחבה בחציבה (4.72 מ' אורך, כ-2.5 מ' רוחב, כ-1.6 מ' גובה). בתקרתה הובחנו סדקים, ועל כן היא הוסרה על ידי כלי מכני קודם לחפירת המילויים שבתוכה. למערה פתח חצוב בצדה המערבי. הפתח נמצא הרוס ולכן לא ניתן לעמוד על מידותיו ומתארו המקוריים; בסף הפתח נחצבו מדרגות. למערה היו פתחים נוספים, אך לא ברור אם היו אלה פתחים מקוריים או שנפערו בעקבות פעולות בליה. במילוי שבפתח המערה נמצא מכלול מעורב וקטן של שברי כלי חרס: מתקופות הברזל 2 (איור 2: 1), הפרסית, ההלניסטית (איור 2: 2), הרומית הקדומה, הביזנטית ומימי הביניים. בתוך מילויי אדמה טרה-רוסה ואבני שדה קטנות שמילאו את חלל המערה עד לתקרתה נחפר ריבוע בדיקה (2.7 x 2.9 מ'), שבו נמצאו שברי כלי חרס אחדים שלא ניתן לתארכם. דומה כי המערה שימשה בשלב האחרון שלה למגורי רועים, אולם נראה שהחלו להשתמש בה למחסה כבר בתקופות קדומות.

על משטח הסלע של גג המערה נחצבו חמישה ספלולים קטנים (כ-0.12 מ' קוטר), שחלקם חדר את כל עובי הגג (כ-0.38 מ'). מצפון-מזרח למערה, על מחשוף סלע מוגבה מעט (5.0 x 6.5 מ'), נחצבה גת קטנה שכללה משטח דריכה (1.22 x 1.44 מ', 0.44 מ' עומק) שנקשר בתעלה חצובה (0.33 מ' אורך) לבור איגום שמתארו סגלגל (0.90  x1.95 מ', 0.62 מ' עומק). לצד הגת נמצאו חמישה ספלולים חצובים נוספים; המערבי מחובר בתעלה קטנה לבור האיגום. בהיעדר ממצא, לא ניתן לתארך את הגת.

 

שטח B נפתח במרחק של כחמישה מטרים מדרום למערה. נחפר ריבוע (4 x 4 מ') אל תוך ערמת סיקול של אבני שדה קטנות. נחשפו שריד של קיר (1.4 x 2.5 מ', 0.48 מ' גובה השתמרות), הבנוי מאבני גוויל גדולות ששולבו בחציבה בסלע והונחו ישירות על גביו. בקצהו מערבי של הקיר נמשכת שורה של אבנים קטנות (כ-2 מ' אורך) בציר צפון-מערב–דרום-מזרח. לא נמצאו שרידים נוספים היכולים להעיד מה היתה תכליתו של הקיר.

 

שטח C נפתח כ-25 מ' מדרום לשטח B ונמצאה בו ערמת סיקול ארוכה (כ-11 מ' אורך). בקצה המערבי של הערמה נחשפו שרידי קיר שנבנה מאבני גוויל קטנות אשר הונחו ישירות על גבי הסלע. לא נתגלו חרסים בקרבת הקיר.